1401-12-22 08:15
665
0
84048
مدیرکل سیاسی استانداری گلستان مطرح کرد؛

به ثمر نشستن پروژه‌های نیمه‌تمام گلستان در دولت سیزدهم

مدیركل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان از به ثمر نشستن وعده‌های رئیس‌جمهور کشورمان در این استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، هادی احمدی با تشریح به ثمر نشستن پروژه‌های مهم و زیرساختی استان گلستان در دولت سیزدهم اظهار کرد: با گذشت یک سال از سفر سال قبل رئیس‌جمهور و برخی اعضای هیئت دولت به این استان، اکنون شاهد به ثمر رسیدن مصوبات این سفر یکی پس از دیگری هستیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی با وجود کارشکنی‌هایی که طی این 43 سال توسط دشمنان داخلی و خارجی و تحریم‌های ظالمانه و ... انجام شده است اما سکانداری این انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب و مدیریت دقیق ایشان باعث شده تا امروز در جهان همه بزرگان و کنشگران سیاسی و نیروهای امنیتی دنیا اذعان کنند که مهره‌های شطرنج خاورمیانه توسط  کسی جز آیت‌الله خامنه‌ای چیده نمی‌شود.

به عزا نشستن صهیونیست‌ها

مدیركل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان اظهارکرد: با توجه به تمام دشمنی‌ها و اتفاقاتی که چند روز گذشته در چین رقم خورد و از سرگیری روابط دیپلماتیک میان ایران و عربستان، عصبانیت دشمنان و سیاستمداران بویژه مقامات رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها که طی چند سال گذشته تمام هم‌ وغم خود را صرف نزدیکی با برخی کشورهای عربی و تشکیل ائتلاف‌های ضدایرانی در منطقه خلیج‌فارس می‌کردند، اکنون با این توافق به عزا نشسته و بر شکست خود اعتراف می‌کنند.

احمدی اشاره کرد: مردم در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ به آیت‌ا... رئیسی اعتماد کردند و انتظار آن‌ها هم رفع مسائل و مشکلات کشور در بخش‌های مختلف است که با کار و تلاش شبانه‌روزی دولت و کارگزاران آن اقدامات خوبی در جهت پاسخ به مطالبات مردم انجام شده و مشکلات یکی پس از دیگری رفع خواهد شد.

وعده‌های رئیسی در استان به ثمر نشست

وی توضیح داد: آیت‌الله رئیسی نگاه به شرق را توسعه داد و به غرب فهماند که می‌توان انرژی هسته‌ای داشت، هم با دنیا ارتباط برقرار کرد، به توان داخلی اعتماد کرد و پشتیبان آن شد، رئیسی احترام به مردم، امانتداری و ... اعتقاد دارد و عمل می‌کند. همه مدیران دولت نیز با همین نگاه و راهبرد و نیز با سعه صدر و طهارت اقتصادی، تمرکز بر توان داخلی و احترام به مردم در جهت خدمت صادقانه به آنها گام بر می‌دارند.

احمدی بیان کرد: باگذشت یک سال از سفر سال قبل رئیس‌جمهور و برخی اعضای هیئت دولت به این استان، اکنون شاهد به ثمر رسیدن مصوبات این سفر یکی پس از دیگری هستیم.

اجرای پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال

مدیركل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال در اردیبهشت سال آینده به‌ صورت رسمی آغاز خواهد شد، احیای خلیج گرگان که هم اکنون ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اجرای طرح گردشگری آشوراده که از نوروز سال جدید شروع می‌شود از اتفاقات خوب در دولت سیزدهم است.

به گفته احمدی؛ افزایش 45 سانتیمتر ارتفاع آب دریا آشوراده، تصویب جاده ساحلی، اجرایی کردن منطقه آزاد تجاری - صنعتی اینچه‌برون که در چند روز آینده مدیرعامل و اعضای هیات مدیره آن انتخاب می‌شوند، منطقه اینچه‌برون جز 7 منطقه آزاد کشور مجوز گرفته است که همه این امورات از برکت سفر ایت‌الله رئیسی است و با افزایش نیروگاه‌ها در گنبدکاووس در مراوتپه مشکل برق مرتفع شد.

وی بیان کرد: تکمیل سد «نرماب چهل چای» که آب شرب ۵۵۰ هزار نفر از اهالی شرق استان را تامین می‌کند و اکنون بدنه آن تکمیل شده است، بخشی از مصوبات در حال اجرای سفر رئیس‌جمهور است.

احمدی گفت: ۹۰ درصد مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی گلستان تغییر کردند و بقیه نیز حداکثر تا یک ماه آینده معرفی خواهند شد.

خبرنگار: رقیه بشارت‌نیا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.